جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 آذر 1392     
ابراهیم‌زاده: بدون توهین محروم شدم

فارس: منصور ابراهیم‌زاده در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه آهن سورینت و نفت،‌ اظهار داشت: بازی‌ها هرچه جلوتر پیش می‌رود شرایط ویژه‌ای حکم‌فرما می‌شود. از این نظر که تیمها تلاش می‌کنند جایگاه خود را حفظ کنند و تیم‌های پایین جدول هم می‌خواهند خود را به رتبه‌های بالاتر برسانند.

وی ادامه داد: ما در اواخر نیم‌فصل اول شرایط خوبی پیدا کردیم و امیدوارم در این بازی هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. نفت تیم منسجم و بازیکنان خیلی خوبی دارد و در بخش مدیریت هم شرایط خوبی در این تیم حکمفرماست. بازی‌های خوبی انجام داده و ما هم در مقابل این تیم کار دشواری در پیش داریم.

سرمربی راه‌آهن سورینت یادآور شد: در اواخر نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتیم و روز به روز هم بهتر می‌شویم امیدوارم در این بازی هم بتوانیم امتیاز کامل کسب کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و روند مثبت‌مان ادامه داشته باشد به هر حال فوتبال به کار و تلاش بازیکنان برمی‌گردد در شرایط فعلی امیدوارم بتوانیم فوتبالی ارائه دهیم که باعث پیروزی‌مان شود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به مشکلات داوری، تصریح کرد: امیدوارم در این بازی مشکلی از لحاظ داوری وجود نداشته باشد در این فصل ما از لحاظ داوری آسیب دیدیم اما در نهایت باید خود را جمع و جور کنیم و بتوانیم به رتبه‌های بالاتر برسیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: مهدی زارعی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و میلاد نوری هم کماکان مصدوم است که هر زمان او وضعیت بازی کردن پیدا کند اعلام می‌کنیم. خود من هم محروم هستم.

سرمربی راه آهن سورینت در مورد علت محرومیتش، تصریح کرد: در دیدار با سایپا اتفاقی افتاد که دو بازیکن سرشان با هم برخورد کرد به نظرم داور باید تمرکز روی بازی داشته باشد و زمانی که دو بازیکن از ناحیه سر با یکدیگر برخورد می‌کنند بازی را قطع کند. ما به این موضوع اعتراض داشتیم که چرا داور دقت نمی‌کند که این باعث اخراج من شد و پس از آن هم کمیته انضباطی مرا یک جلسه دیگر محروم کرد حتی بازیکن ما هم در آن بازی اخطار گرفت که باعث شد سه اخطاره شود.

ابراهیم‌زاده افزود: من بدون هیچ توهین و بی‌احترامی محروم شدم. خیلی اتفاق‌ها و اعتراض‌های دیگر در کنار زمین رخ می‌دهد که مسئولان بی‌توجهند. به نظرم داوران و ناظران باید شهامت داشته باشند که اگر اتفاقی در کنار زمین رخ می‌دهد شجاعانه و با شهامت برخورد کنند. البته در مورد من این مسئله صورت گرفت و شاید توقع ندارند که از من چنین رفتارهایی صورت بگیرد اما برای یک سری دیگر از افراد این مسائل عادی شده و مسئولان توجهی ندارند من هم باید آرامش بیشتری داشته باشم که در کنار زمین بازیکنان را هدایت کنم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: