جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 بهمن 1393     
نظر تاج درباره نحوه واگذاری سرخابی

فارس: مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره آخرین تحولات فوتبال ایران به سئوالات سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران پاسخ داد.

* گفته می شود انتخاب اسلامیان  به عنوان نایب رئیس فدارسیون فوتبال انتخاب توصیه شما بوده است؟

اسلامیان انتخاب کفاشیان بوده و بس ولی معتقدم این انتخاب به برنامه محور کردن فوتبال کمک قابل توجهی خواهد کرد.

* وضعیت فعلی پرسپولیس و استقلال را چگونه ارزیابی می کنید و نظرتان در مورد واگذاری آن ها چیست؟

پرسپولیس و استقلال ارکان اصلی فوتبال کشور هستند و در هر شرایط کانون توجه مردم اند و در خصوص واگذاری باید به کسانی واگذار شوند که تمکن مالی، نگاه فوتبالی وبه انقلاب و ارکان نظام اعتقاد داشته باشند.

* درخصوص تیم های پایه جلسه ای اخیراً با کمیته فنی و توسعه و جوانان و مسئولان سازمان لیگ داشته اید. نتیجه این این جلسه چه بوده است؟

باید در اداره تیم های کشور کار و تفکر اساسی تر انجام شود. با توجه به جلساتی که با صاحب نظران داشته و در آینده خواهیم داشت هم چنین جلساتی با کمیته جوانان و کمیته فنی و توسعه داشته ایم تغییرات بسیار اساسی در نحوه انجام مسابقات از جمله زمان مسابقات و منظم تر شدن آن ها در مسابقات رسمی به عمل می آید که بعد از تأیید مدیران و صاحب نظران به اجرا گذاشته خواهد شد.

* در خصوص سفرتان به اهواز توضیحاتی بدهید.

برای حضور در  جلسه تدارکاتی جام باشگاه های آسیا به خوزستان سفر می کنم و دو بازی اهواز و مسجد سلیمان را نیز از نزدیک مشاهد خواهم کرد.

* بالاخره بازی های تیم ملی را چگونه ارزیابی می کنید؟

ارزیابی من همانگونه که گفتم از تیم ملی مثبت است و معتقدم که تیم ملی از نظر کیفیت پیشرفت های شایانی داشته که برجسته ترین پیشرفت آن استفاده از جوانان و جوان گرایی تیم ملی بوده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: