جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 بهمن 1393     
ادعای‌ مضحک رسانه‎ کویتی درباره ایران

ابنا: سایت خبری الشاهد کویت در خبری که روز سه شنبه منتشر کرده اعلام کرده، مأموران گمرک این کشور در بازرسی از یک لنج باری حامل چای که از ایران وارد بندر دوحه (یکی از بنادر مهم کویت) شده تعدادی قرآن کشف و ضبط کرده‌اند.

این سایت خبری که ادامه سیاست نخ‌نما شده وهابیون را دنبال می‌کند جمهوری اسلامی ایران را به توزیع نسخه‌های تحریف شده قرآن متهم کرده و افزوده است که این قرآن‌ها در داخل محموله چای جاسازی شده و وارد کویت شده است.

در ادامه این خبر آمده که مأموران امنیتی کویت ۶ ملوان ایرانی این لنج را دستگیر کرده و آنان در بازجویی‌های صورت گرفته از وجود قرآن‌ها در داخل لنج اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.


 

سایت الشاهد اعلام کرده که این لنج متعلق به یک شهروند کویتی بوده و مأموران امنیتی او را برای ادامه تحقیقات احضار کرده‌اند.

این رسانه وهابی در حالی خبر از کشف و ضبط قرآن تحریف شده داده است که ایران اسلامی با نظارت‌های دقیق خود بر چاپ قرآن راه هرگونه دستکاری آن را بسته است و قاریان ایرانی نیز قرآنی آشنا و دلنشین برای تمام مسلمانان تلاوت می‌کنند.

سال‌هاست که جریانی وهابی در تلاش است تا با هدف ایجاد تفرقه در بین صفوف مسلمین قرآن کریم را که اکنون نقش نقطه اتصال و وحدت مذاهب مختلف اسلامی را دارد به نقطه‌ افتراق و دو دستگی آن‌ها تبدیل کند که برای نیل به اهداف خود تحریف قرآن توسط شیعیان را مطرح می‌کنند.

با نظارت سخت‌گیرانه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در موضوع چاپ قرآن به خرج می‌دهد امکان دستکاری و تحریف قرآن کریم در آن وجود ندارد و این ادعا که در ایران قرآن تحریف می‌شود از اساس کذب است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: