جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 بهمن 1393     
خبر روحانی از طرح‌های توسعه‌ای اصفهان

تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در این ایام فرخنده، ایام فجر انقلاب اسلامی، خداوند به بنده و هیئت همراه توفیق داد به استانی سفر کنیم که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسیار تأثیرگذاری را داشته و امروز هم در توسعه کشور نقش فراوانی دارد.

وی افزود: استان اصفهان به‌عنوان مرکز کشور از لحاظ مواصلاتی و ارتباطاتی، قطب کشاورزی و صنعت، فناوری‌های نوین و مرکز علم و دانش و مرکز فرهنگی کشور، استعداد‌های بسیار فراوانی دارد که باید از آن‌ها بهره‌برداری شود.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت همه این پتانسیل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، از سوئی برنامه‌های خوبی پیش از سفر در ارتباط با استان اصفهان بحث شده و در تهران نیز در جلسات متعدد با حضور اعضای کابینه تصمیمات و بحثها مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: انشاءالله در این سفر تصمیمات مدنظر دولت به‌منظور توسعه و پیشرفت استان اصفهان را به مردم اعلام می‌کنیم؛ همچنین به نکات مورد نظر اندیشمندان، علما، ایثارگران و فرهیختگان و نخبگان علمی و صنعتی گوش فرارداده و مطالبات را مدنظر قرار می‌دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: