جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
چشم‌ فیفا آزمون را گرفت

باشگاه خبرنگاران: در 32 بازی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015، بازی‌هایی با کیفیت بالا ارائه شده در این میان بازیکنان جوانی‌ بودند که با ارائه‌ بازی‌های درخشان تیتر‌ بسیاری از مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، این بازیکنان می‌توانند در جام جهانی 2018 نیز بدرخشند.

درا ین گزارش با پنج بازیکن جوان این رقابت‌ها آشنا شوید.
 
*عمر عبدالرحمن:
 
چشم‌ فیفا آزمون را گرفت

هیچ ستاره‌ ای در این جام بیشتر عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی امارات با موهای عجیبش‌ تاثیر گذار نبوده است شماره 10 تیم العین در هیچ برنامه‌ تلویزیونی‌ ظاهرش تغییر نکرد این ستاره متولد ریاض با اصالت‌ یمنی می‌باشد دریبل‌های او با پای چپ‌ همه را به یاد مارادونا در دهه‌ی 80 در  تیم ملی آرژانتین‌ می‌انداخت این ستاره در طول 10 بازیش‌ در این رقابت‌ها 4 پاس گل داد. حرک او  و پاس هایش همراه با حرکت های بدون توپ علی مخوف‌ و احمد خلیل باعث شد این 2 بازیکن 9 گل به ثمر برسانند و نوید این را بدهد که یک حریف سر سخت برای رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه ظهور کرده است.

*ماسیمو‌ لونگو‌ استرالیایی:
 
چشم‌ فیفا آزمون را گرفت

بدون شک لونگو یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان تیم ملی استرالیا در رسیدن به فینال بود او که تاکنون زیاد معروف نبوده است به عنوان یکی از 11 نفر اصلی وارد زمین شد اما با بازی‌های درخشان جای خود را در تیم استرالیا ثابت کرد. این ستاره یک هافبک میانی است که دوست دارد با سرعت‌ دریبل‌ زنی بالا با مهاجمان تیمش در ارتباط باشد بازیکنی از لیگ دسته سوم استرالیا وارد تیم ملی شده است و تنها بازیکنی است که در آن سطح فوتبال بازی می‌کرد او یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان تیم ملی استرالیا در دیدار فینال و قهرمانی این تیم بود.
 
*سردار آزمون:
 
چشم‌ فیفا آزمون را گرفت

 
ستاره‌های بزرگ و معروف ایرانی تحت تاثیر ستاره‌ تازه وارد و جوان تیمشان که تیتر خبرگزاری‌های بزرگ جهان را به خود اختصاص داده بود قرار گرفتند. بدون شک آزمون در دیدار مقابل قطر با چرخش بی نظیرش زیبا ترین گل جام را به ثمر رسانده است و باعث صعود ایران به دوره یک چهارم این رقابت ها شد این ستاره چند روز قبل از شروع این رقابت‌ها 20 ساله شد و تنها چند روز قبل از شروع این رقابت‌ها اولین گل ملی اش را به ثمر رساند آزمون که پدرش نیز در عرصه ورزش حضور داشت و از ملی پوشان سابق والیبال ایران به شمار می‌اید در 17 سالگی به تیم  روبین کازان روسیه پیوست و بسیاری از باشگاه‌های مطرح و بزرگ اروپایی به دنبال جذب این ستاره هستند این ستاره جوان که به لحاظ فیزیکی نیز بسیار مناسب می باشد توانایی لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ برای تیم ملی ایران را دارد.
 
*عبدالکریم حسن:
 
اگر چه تیم ملی قطر در مرحله‌ گروهی رقابت‌های جام ملت های آسیا حذف شد اما به نظر می‌رسد حسن آینده بسیار درخشانی در انتظارش می‌باشد. حسن که از آکادمی معروف اسپایر فارغ التحصیل شده است نه تنها توانایی‌های ورزشی زیادی دارد بلکه حس خوب بازی کردن در طبیعتش موجود می‌باشد با نگاه کردن بازی بی نظیر این بازیکن و هماهنگی‌اش با هم تیمی‌هایش کسی باور نمی کند که او تنها 21 سال سن دارد هر چند که پنجمین سال حضور در تیم بزرگسالان قطر را تجربه می‌کند. بازی در کنار بازیکنی مانند محمد مونتاری نوید ظهور یک ستاره بزرگ برای جام جهانی 2022 قطر را می‌دهد.
 
*لی جونگ هیوب

هیوب با بازی های خوبش نشان داد که یک ستاره بی نظیر در جام ملت های آسیا می باشد این ستاره پیش از این رقابت ها بازی ملی را در کارنامه نداشت و حتی در تیم سانگچو سانکمو‌ هم جایگاه ثابتی نداشت اما ناگهان با ارائه بازی های خوب نقش کلیدی در رسیدن تیم ملی کره جنوبی به فینال این رقابت‌ها را داشت. این بازیکن بلند قد کره ای‌ها که 2 گل برای تیمش به ثمر رساند به حالت سلام نظامی شادی پس از گلش را برگزار کرد او با به ثمر رساندن گل تیمش مقابل استرالیا و گل اول تیمش مقابل عراق در مرحله‌ نیمه نهایی این رقابت ها نقش بسیار تاثیر گذاری در نایب قهرمانی کره ای ها داشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: