جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
تاکسی های هیبریدی طراحی کنید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل تاکسیرانی در جلسه امضای تفاهم به منظور افزایش همکاری و تامین خودروهای مناسب ناوگان، به سایپا پیشنهاد داد که خودروهای هیبریدی مناسب تاکسی را طراحی و تولید کند.

میثم مظفر مدیرعامل این سازمان بر ضرورت افزایش کیفیت تاکسی ها در تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام تاکید کرد و گفت: شهروندان تهرانی انتظار کیفیت مناسب از تاکسی ها را دارند در غیر اینصورت ما با نارضایتی مردم مواجه می شویم.

مظفر با اشاره به پروژه نوسازی 17 هزار تاکسی فرسوده تهران و نیاز این ناوگان به خودروهای جدید تصریح کرد: در حال حاضر تکنولوژی هیبریدی برای شهری مانند تهران که با بحران آلودگی هوا و ترافیک مواجه است بسیار مطلوب خواهد بود و از همین رو به گروه سایپا پیشنهاد می کنیم محصول ویژه ای با این تکنولوژی برای تاکسی های تهران طراحی کند.

وی از پیش بینی منابع مالی برای تامین خودروهای هیبریدی در بودجه سال 94 تاکسیرانی خبر داد و گفت: ما تعهد می کنیم به ازای هر خودرو به هر سرمایه گذاری تسهیلات قابل توجه ای  با بهره 15 درصد از طریق بانک شهر اعطا شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به محدودیت ها و مصوباتی که شورای عالی حمل و نقل برای ورود تاکسی به شهرها دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبات فرادستی هر ماشینی امکان تاکسی شدن را ندارد در عین حال در صورتیکه محصولات با کیفیت سایپا که دارای استانداردهای یورو 5 هستند به ناوگان تهران بپیوندند الگویی برای سایر شهرهای کشور خواهند بود.

وی همچنین از طراحی ون های ویژه حمل و نقل دانش آموزان در سرویس مدرسه از سوی گروه خودروسازی سایپا استقبال کرد و گفت: تاکسیرانی از ورود خودروهای با کیفیت گروه خودروسازی سایپا به ناوگان تاکسیرانی استقبال می کند.

مظفر همچنین از اختصاص تعداد قابل توجهی تسهیلات به خودروهای سایپا که تاییدیه ورود به ناوگان تاکسیرانی را بگیرند خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه تاکسیرانی و بانک شهر برای هر خودرو 20 میلیون تومان برای هر خودرو تسهیلات اعطا می شود.

 

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: