جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 ارديبهشت 1393     
آغاز ساخت 25 مسجد در مدارس جهت استفاده شهروندان و دانش آموزان

به گزارش شهرداری نیوز، قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ساخت 142 مسجد در برنامه سال جاری پیش بینی شده است که از این میان ساخت 25 مسجد در مدارس دو درب برای استفاده شهروندان محلی و دانش آموزان و 28 مسجد در بوستان ها آغاز شده است .

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ضمن بیان این مطلب افزود: طی سال های اخیر علاوه بر انجام حمایت های معنوی و غیر مالی اقدامات زیادی در خصوص ساخت، تعمیر، تجهیز و بازسازی مساجد شهر انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ساخت و تکمیل 142 مسجد در برنامه سال جاری پیش بینی شده شده است. خوشبختانه باید اذعان کرد که طی سال جاری شاهد افتتاح و اتمام عملیات اجرایی برخی از مساجد نیز خواهیم بود.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ساخت 25باب مسجد دو درب در مدارس شهر تهران به منظور استفاده اولیاء مدارس، دانش آموزان و شهروندان محلی بر طبق تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش در سال جاری آغاز می شود.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی گفت: همچنین ساخت 28 مسجد در بوستان های پایتخت با توجه به جانمایی های انجام شده و طی همکاری با سازمان پارک ها و فضای سبز همچنین شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مساجد مذکور حتی الامکان  در معابر اصلی احداث و به صورت هیات امنائی اداره خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: