جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
دلخوری شدید کی‌روش از هدایتی/عکس

دانا: تیم ملی فوتبال کشورمان که در رقابتهای جام ملتهای آسیا با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی توانست به مرحله بعدی رقابتها صعود کند، اما بار دیگر برای سومین بار در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

اما چند روزی به آغاز رقابتها باقی نمانده بود که حسین هدایتی در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که نشان می داد دوشب قبل از اعزام تیم ملی  به جام ملتهای آسیا در اردوی تیم ملی حاضر شده است.
 

 


هدایتی در ذیل این تصویر نوشت: دو روز قبل از اعزام تیم ملی به جام ملتها، در کنار علی کریمی و کارلوس کی روش به عنوان یک هوادار تیم ملی به وظیفه ام عمل کردم؛ البته باید گفت در واقع هدایتی به وظیفه خود عمل نکرد.

در همین رابطه یک منبع مطلع به خبرنگار دانا گفت که ماجرا از این قرار است که هدایتی دو شب قبل از اعزام تیم ملی به استرالیا در اردوی تیم ملی به کارلوس کی روش و بازیکنان تیم ملی قول می دهد که بابت هر پیروزی به بازیکنان و کادر فنی پاداش دهد و در پایان جلسه نیز کی روش به تمجید از این اقدام هدایتی پرداخته و همراه با بازیکنان برای وی دست می زنند، این در شرایطی است که بعد از بازگشت تیم ملی از جام ملتهای آسیا و ناکامی ملی پوشان در آسیا پاداش ها نصف شد که این کار دلخوری شدید کی روش از هدایتی را در پی داشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: