جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی در اصفهان

مهر: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: هنوز شناسایی عامل اسید پاشی در اصفهان قطعی نشده است به همین خاطر مطرح کردن متواری شدن عامل این حادثه موضوعیت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، معاونان وزیر کشور و جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

در این مراسم مدیران ارشد وزارت کشور ضمن نثار تاج گل با قرائت فاتحه و زیارت امام راحل، حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و ادامه دادن مسیر امام و شهدا را رویکرد وزارت کشور عنوان کردند.

حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان و مدیران وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای ملت های آزادی خواه و مبارز جهان بدل شده و این به برکت امام راحل است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره پرونده اسیدپاشی در اصفهان بیان داشت: وزارت کشور با جدیت به همراه نهادهای امنیتی در حال پیگیری موضوع اسیدپاشی در اصفهان هستند.

وی در ادامه درباره برخی از شایعات مبنی بر متواری شدن عامل اسیدپاشی در اصفهان ادامه داد: هنوز شناسایی عامل اسید پاشی در اصفهان قطعی نشده است به همین خاطر مطرح کردن متواری شدن عامل این حادثه موضوعیت ندارد.

این مسئول در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت گروهبان دانایی فر گفت: پیگر این موضوع هستیم و اگر زنده بودن گروهبان دنایی فر تأیید شود درباره آن تصمیم گیری لازم صورت خواهد گرفت.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: