جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
متواری شدن عامل اسیدپاشی ردشد

فارس: حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در حاشیه تجدید میثاق کارکنان و معاونین وزارت کشور با آرمان‌های امام راحل و شهدا که صبح امروز (دوشنبه) در حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب صورت گرفت، گفت: ما اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و نباید با آرمان‌هایی که امام خمینی داشتند فاصله بگیریم.

وی به تشریح وقایع انقلاب در سال 57 پرداخت و گفت:‌ زمانی که فرودگاه کویت به امام اجازه فرود آمدن نداد، شرایط سخت و ناگواری برای طرفداران امام خمینی(ره) ایجاد شد که اگر از آن سخن بگوییم دردآور است.

ذوالفقاری با بیان اینکه ما باید از سیره بنیان‌گذار انقلاب درس بگیریم خاطرنشان کرد: امام(ره) از نظر ما اصولگرای واقعی بود چرا که هیچ چیز را فدای راهی که انتخاب کرده بود نمی‌کرد و آنچه همواره در سخنان خود به عنوان فصل‌الخطاب به آن اشاره می‌کرد آن بود که هیچکس حق ندارد خلاف قانون عمل کند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه امروز مکلف هستیم به آرمان‌های امام پایبند باشیم، تصریح کرد: باید دستورات اسلام را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم تا نزد امام و شهدا روسفید باشیم.

 معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه چرا امروز از آرمان‌های امام فاصله گرفته‌ایم گفت: متأسفانه به دلیل آنکه منافع فردی را در نظر می‌گیریم و هیچکس جان خودش را برای رسیدن به آرمان‌ها فدا نمی‌کند و وقتی وصیتنامه شهدا و حالت رزمندگان را مشاهد می‌کنیم متوجه می‌شویم آنها به این امر اعتقاد و باور داشتند. بنابراین اگر امروز بخواهیم مشکلات را حل کنیم باید به اول انقلاب برگردیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب همه به دنبال اجرای آرمان‌های انقلاب بودند، تصریح کرد: اکنون از نظر اخلاق فاصله گرفته‌ایم در حالیکه در گذشته هرکس هرکاری را انجام می‌داد نمی‌گفت اما امروز شاهدیم که هرکس هرکاری انجام می‌دهد می‌خواهد بزرگنمایی کند که این رفتاری پوپولیستی است.

ذوالفقاری در پاسخ به این سؤال که آیا عامل اسیدپاشی دستگیر شده است یا خیر، گفت: هنوز عامل اسیدپاشی دستگیگر نشده است و وزارت کشور به همراه نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و شورای تأمین استان اصفهان در حال پیگیری این مسئله است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سؤال که آیا این فرد متواری شده است،‌ گفت: اگر کسی این فرد را می‌شناسد به ما اطلاع دهد اما هنوز عامل اسیدپاشی شناسایی نشده. ما باید هر حرفی می‌زنیم بر اساس کار کارشناسی و دقیق باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه قضیه متواری شدن عامل اسیدپاشی صحت ندارد، خاطرنشان کرد: این امر تا کنون قطعی نشده است و فضا به گونه‌ای است که کار پیچیده شده است.

ذوالفقاری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فر به چه صورت است، گفت:‌ خبرهایی اعلام شده است اما شهادت یا زنده بودن وی قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال مبنی بر انتشار اخباری مبنی بر پخش سخنانی از گروهبان دانایی‌فر اظهار داشت: اگر گروه تروریستی سخنانی را از وی پخش کنند وضعیت زنده بودن وی تأیید می‌شود و اگر جرمی یا خطایی به کشور انجام شده باشد طبق قانون برخورد می‌کنیم اما در حال حاضر نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: