جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 بهمن 1393     
زنگ مدارس و غبارروبی مزار شهدا در اولین روز دهه فجر

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام، تحت عنوان "دیدار با فرزندان امام(ره) به نیابت از امام(ره)" در سطح مناطق بیست و دو گانه شهر تهران برگزار شد و مهدی محمدباقری، مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران نیز با حضور در بوستان الغدیر از مقام شامخ شهدا تقدیر کرد.

محمدباقری در این مراسم با اشاره به اینکه خون شهدا پشتیبان انقلاب است گفت: ایثارگران شهرداری تهران امروز در مناطق تهران جمع شدند تا به نیابت از امام راحل غبار از مزار فرزندان خمینی کبیر(ره) بروبند.

وی در ادامه گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم، اگر ایمان بیاوریم که آنها در عین عاقل بودن عاشق بوده اند باید این راه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در تمام مسیرهای سخت به همان اندازه که تفکر عقلانی داریم عمل عاشقانه داشته باشیم. امام عاقل و عاشق بود، ایشان بهترین الگو برای ما به عنوان یک نیروی انقلابی است.

باقری درپایان افزود: کارآمدی و ارزشگرایی دو مولفه ای است که امام به ما آموخت و ما باید برای عمل مان این دو مولفه را در دستور کار قرار دهیم.

 زنگ انقلاب در مدرسه شاهد شهید حشمتی 

با حضور مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و مدیران شهرداری منطقه هشت تهران زنگ انقلاب در مدرسه شاهد شهید حشمتی به صدا در آمد.

در این مراسم که همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برگزار شد مهدی محمدباقری، مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: شاید در روزهایی که ما بجای شما بودیم تصور این مسئله برای ما دشوار بود که روزی آینده این مملکت در دستان ما باشد و امام امروز فرمایش امام خمینی(ره) برای ما تبدیل به یک باور شده است.

وی در ادامه گفت: همیشه جمله معروف امام را بر روی دیوارهای مدارس می دیدیم که فرموده بودند امید من به شما دبستانی ها ست، اما امروز معنی این حرف برای ما عینیت بیشتری پیدا کرده است. بدانید که آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در دستان شما و در گروی تحصیل و موفقیت شما امیدان امام خمینی(ره) است.

باقری که به همراه تعدادی از فرزندان شهدا در این مراسم حضور داشت گفت: بنده بهمراه تعدادی از فرزندان شهدا سالیانی نه چندان دور پشت میزهای همین مدرسه درس می خواندم.

باقری ادامه داد: حضرت امام(ره) به عنوان بنیان گذار جمهوری اسلامی به ما آموخت که در هر سن و سالی می توانیم هم عاقل باشیم هم عاشق، بی شک دوران دفاع مقدس و انقلاب، که نوجوانان هم سن و سال شما در جبهه ها حاضر شدند و کارهای بزرگی انجام دادند ملاک جالبی باشد و به خوبی نشان می دهد که اگر ما ارزش ها را باور داشته باشیم ، می توانیم در هر عرصه ای که هستیم کارآمد هم باشیم.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: