جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 بهمن 1393     
اعلام برنامه‌های مراکز گل و گیاه منطقه 13 به مناسبت دهه فجر

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مسئول مرکز گل و گیاه منطقه 13 از اجرای چندین ویژه برنامه با رویکرد آموزش و پرورش گل و گیاه به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

زهرا فراهانی مسئول مرکز گل و گیاه منطقه 13 در خصوص برنامه‌های این مراکز در ایام دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر،مراکزگل و گیاه منطقه 13ویژه برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده و به اجرا می‌گذارد.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌ دهه فجر در بوستان سیمرغ گفت: در این ایستگاه ضمن توزیع بروشور آموزشی کاشت نهال، مسابقه نقاشی با عنوان "نقش لاله ها به ترسیم سرانگشتان کوچکم" ویژه کودکان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز گل و گیاه منطقه 13  به  برپایی  جشنواره غذاهای سنتی در بوستان خیام اشاره کرد و افزود: در این جشنواره شهروندان با طبخ غذای سالم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فراهانی اعزام شهروندان به کاخ موزه نیاوران را از دیگر برنامه‌های اجرایی مراکز گل و گیاه در دهه فجر برشمرد و تصریح کرد:‌شهروندان با مراجعه به مراکز گل و گیاه و ثبت نام می‌توانند ضمن بازدید از فضای کاخ، با  پوشش گیاهی این مجموعه نیز آشنا شوند.

مسئول مرکز گل و گیاه منطقه 13 خاطر نشان کرد: کاشت نهال در پارک جنگلی سرخه حصار به یاد شهدای گلگون کفن، مسابقه ساخت انواع گلدان و تراریوم، تقدیر از  شهروندان نمونه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

گفتنی است؛ شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77981025،77152758،33356889 تماس حاصل کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: