جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 بهمن 1393     
توسعه برنامه خرید بلیط با تلفن همراه در نیوجرسی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، نیوجرسی ترانزیت به عنوان بخشی از برنامه ارتقای تجربه مشتریان، برنامه تلفن همراه خرید بلیط خود، My Tix را به مسیرهای بین ایالتی نیوجرسی و نیویورک توسعه داده است.

My Tix که در حال حاضر برای تمام مسیرهای ریلی و اکثر مسیرهای اتوبوسی جنوب نیوجرسی موجود است، مسافران اتوبوس را قادر می سازد از طریق تلفن همراه خود اقدام به خرید بلیط ماهیانه اتوبوس های بین ایالتی کنند.

فاز بعدی این برنامه شامل بلیط های ماهیانه از طریق My Tix برای مسافران اتوبوس محلی است.

مدیر اجرایی نیوجرسی ترانزیت، Veronique “Ronnie” Hakim گفت: "از آنجایی که مسافران اتوبوس بزرگ ترین مشتریان ما هستند، منطقی است که به تدریج این برنامه را توسعه دهیم تا مطمئن شویم که تکنولوژی ما پاسخ گوی نیاز آن ها است. قبل از هر گام دیگری هر مشکلی را حل خواهیم کرد. این توسعه برنامه خرید بلیط توسط تلفن همراه گام دیگری برای فراهم ساختن تلفن همراه به عنوان ماشین فروش بلیط برای تمام مسافران اتوبوس های ما است."

NJ ترانزیت اولین بار در آوریل سال 2013 برنامه My Tix را به عنوان یک برنامه راهبردی برای مسافران مترویPascack Valley Line معرفی کرد تا کاربرد این برنامه را تست کرده و امکان گسترش آن برای دیگر خطوط ریلی را بررسی کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: