جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 9 بهمن 1393     
تكمیل 90 درصدی بخش شمالي خط سه مترو تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) از پیشرفت90صدی در نیمه شمالی خط سه مترو تهران با 17 كیلومتر خبر داد و گفت: این خط با تمام تجهیزات به بهره برداری می رسد.

هابیل درویش با اشاره به اینکه تكمیل بخش شمالی خط سه مترو ظرف مدت هشت ماه، صورت گرفت است اظهارکرد: بیش از 20 هزار نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم به طور شبانه روزی در پروژه هاي مترو تهران و حومه در حال فعالیت هستند ودر سايه كار شبانه روزي امروز شاهد تكمیل 90 درصدی بخش شمالي خط سه مترو تهران هستيم که تا پایان سال 93 آماده بهره برداری می‌شود.

وی درخصوص تامین تجهیزات فنی و ایستگاه‌های خط سه مترو، تصریح کرد:خط سه مترو تهران از كمربندی آزادگان تا میدان قائم به طول 37 كیلومتر ادامه پیدا می‌كند و نیمه شمالی آن از مصلی تهران شروع و از خیابان بهشتی، سهروردی، چهار راه قصر، خیابان صیاد شیرازی، پل گیلان، میدان نوبنیاد، اقدسیه، ازگل و میدان قائم عبور می‌كند.

وی گفت: این خط جنوب غرب تهران را به شمال شرق آن در شهرك قائم متصل می‌كند و در حال حاضر عملیات عمرانی تونل ها به صورت 100 درصدی و كل پروژه تا بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

درویش با تاکید بر اینکه در نیمه شمالی خط سه مترو تهران ركوردهای بسیار خوبی از جمله ساخت و تكمیل 500 متر تونل در هر هفته به دست آمده، افزود: برای ساخت بخش شمالي خط3 مترو در منطقه عباس آباد به 2 قنات و توده سنگ 500 متري برخورد كردیم و پیش بینی ما این بود كه روزی 30 سانتی متر بتوانیم پیشرفت كنیم اما با اين وجود به دليل روحیه جهادی كه در مترو وجود دارد با شكستن ركورد لاينينگ در هفته حدود 400 متر بخش اعظم پروژه را زودتر از برنامه پيش برديم و اين پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی در پایان تصریح کرد: این خط در نیمه شمالی 11 ایستگاه دارد كه تجهیزات آن به طور كامل تامین شده و همزمان با بهره برداری از این 17 كیلومتر تجهیزات فنی نیز به كارگیری خواهند شد، به طوری كه تمام ایستگاه‌ها قبل از بهره برداری، پله برقی خواهند داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: