جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 بهمن 1393     
ضرورت هم افزایی همه جانبه در جهت توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی ورزشی

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با توجه به استعدادهای بالقوه و برجسته‌ ای که در شهرستان ملارد وجود دارد لزوم هم گرایی و هم افزایی همه جانبه در جهت توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان احساس می‌شود.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان ملارد که با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی  دیگر از مسئولان و فعالان فرهنگی و ورزشی بخش ملارد و صفادشت در مجموعه پاسارگاد و به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران(حسین نژاد  فلاح) برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به استعدادها  توانمندی‌های برجسته ای که در شهرستان ملارد وجود دارد اعتبارات مصوب شده کافی به نظر نمی‌رسد و لزوم حمایت همه جانبه نو و گسترده به منظور ارتقا و توسعه هر چه بیشتر امکانات و زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ هر آنچه که در این امور هزینه شود از میان بزهکاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بیماری‌ها کاسته و در کلیت امر در افزایش سلامت و بهداشت جامعه موثر واقع خواهد شد.

*هزینه 10هزار میلیارد تومانی مصرف دخانیات در کشور ایران

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد با اشاره به  اینکه سالانه حدود 10هزار میلیارد تومان صرف هزینه استعمال دخانیات در کشور می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیش از 55میلیارد و 390میلیون نخ سیگار در کشور دود می‌شود و هزینه‌های درمانی ناشی از استعمال دخانیات نیز در ایران به رقمی بالغ بر 30هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه سالانه 11هزار نفر در اثر مصرف دخانیات در کشور از بین می‌روند، عنوان کرد: ‌متاسفانه سیر مصرف سیگار در قشر بانوان رو به صعود و افزایش است و توسعه و گسترش اماکن و امکانات فرهنگی و ورزشی و در کنار آن آگاه سازی و فرهنگ سازی هر چه بیشتر در کاهش این معضل نقش به سزایی ایفا می‌کند.

*عزم ما بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از جوانان شهرستان ملارد استوار است

علی رضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد در ادامه این مراسم تصریح کرد: ‌جوانان مستعد و توانمندی در سطح شهرستان فعال هستند و با برنامه ریزی مدون اصولی و هوشمندانه می‌توان از این ظرفیت بالقوه به نحو هرچه مطلوب تر و سازنده‌تری در  جهت رشد و توسعه مضاعف شهرستان بهره گیری کرد و در این راستا در حد توان و امکانات نهایت توان خویش را به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه از حمایت‌های مکرر و مستمر فرماندار از جوانان و فعالان فرهنگی و ورزشی شهرستان ملارد، ائمه جمعه و تمام مسئولان شهرستانی، استانی و منطقه‌ای ملارد قدردانی کرد.

گفتنی است، در این مراسم فعالان فرهنگی و ورزشی شهرستان ملارد با ارائه توانمندی‌ها و آمادگی‌های خویش در حوزه‌های تخصصی خود استعدادها و توانایی‌های خویش را در حضور مردم و مسئولان به نمایش گذاشتند و از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا نیز با ارائه لوح و جوایزی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: