جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 فروردين 1393     
دهکده سلامت بلوار فردوس پذیرای شهروندان غرب تهران است

به گزارش شهرداری نیوز، شهرداری منطقه 5 در طول هفته سلامت همزمان با برپایی دهکده سلامت آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به شهروندان غرب تهران است.

مسعود خسروی ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت گفت: بیش از 75 برنامه متنوع آموزش با محوریت سلامت شهری و شهروندی در خانه‌های سلامت، مراکز آموزشی و فرهنگی و مساجد اجرا می‌شود.

 وی با اشاره به برپایی دهکده سلامت در سرای محله ارم  افزود: دهکده با هماهنگی و حضور سازمان‌ها و نهادهای خدماتی همچون انتقال خون، هلال احمر، آتش‌نشانی، افزایش ستاد بحران و همچنین تشکیل و کانون‌های مردمی از قبیل کانون سالمندان، خیرین و ... به مدت یک هفته در 25 ایستگاه واقع دربلوار فردوس ،جنب سرای محله ارم  برپا می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری فشار خون درجامعه پایگاه تست فشارخون ودیابت نیز درسطح محلات ،مدارس ومساجد با استقرار کارشناسان سلامت برپا وخدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 خاطرنشان کرد: پایش پوکی استخوان، سنجش توده بدنی، توزیع بروشورهای مرتبط با سلامت، اجرای نمایش ها و آموزشهای میدانی، برگزاری مسابقات ورزشی- سلامتی و جشنواره غذا و ارائه محصولات فرهنگی- آموزشی سلامت از دیگر برنامه های این پایگاه است.

وی به برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی اشاره کردو افزود: همزمان با اجرای این برنامه ها زنگ سلامت درمدارس نواخته می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: