جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
پروژه های ترافیکی با مشورت دانشگاه های معتبر کشور اجرا می شود

به گزارش شهرداری نیوز ، لوح تقدیر «سومین همایش مدیریت شهری» از سوی رییس دانشگاه صنعتی شریف به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اهداء شد.

در این تقدیرنامه استفاده بهینه، موثر و کارآمد از دانش، تجارب و مهارت های موجود در سازمان ها به عنوان مهم ترین عامل در فراگیری قابلیت های مدیریتی نام برده شده است.
همچنین در تقدیرنامه مذکور که به امضای دکتر رضا روستا آزاد رییس دانشگاه صنعتی شریف رسیده، ارزش آفرینی از امکانات فکری و دانش محور مورد تاکید قرار گرفته و آمده است: این مهم در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گزاری، توسعه پایدار و متوازن را به دنبال دارد.
معاون شهردار تهران نیز در این ارتباط گفت: تا کنون از مشاوره دانشگاه های مهم کشور در اجرای پروژه های ترافیکی در تهران استفاده کرده ایم و از این به بعد نیز با جدیت بیشتر از مشورت دانشگاه های معتبر کشور به این منظور استفاده خواهیم کرد.
مهندس سید جعفر تشکری هاشمی از شهرداری تهران به عنوان طلایه دار شهرداری های کشور در نوآوری های شهری نام برد و افزود: مدیریت شهری تهران با در دسترس قرار دادن دستاوردهای خود سعی کرده تا تجارب موجود در پایتخت را به سایر شهرها و کلان شهرهای کشور منتقل کند.
وی با اشاره به این که سعی کرده ایم حوزه حمل و نقل و ترافیک را به مجموعه ای دانش محور تبدیل کنیم، اظهار کرد: به همین منظور تمام توان خود را به کار بسته ایم تا در تصمیم گیری ها و سیاست گزاری ها خود مولفه هایی مانند توسعه پایدار و متوازن و حفظ محیط زیست را مورد توجه قرار دهیم.
مهندس تشکری هاشمی با بیان این که بدون تردید تجمیع تجارب مدیریت¬های شهری در کشور باعث هم افزایی دانش موجود در شهرداری ها می شود، تصریح کرد: علاوه بر کلان شهرها و مراکز استان ها، بعضاً حتی در شهرهای کوچک نیز شاهد اجرای پروژه هایی هستیم که می توانند الگوی سایر شهرهای کشور باشند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: دوره آزمون و خطا سپری شده و از این رو مدیریت شهری تهران سعی دارد تا با استفاده از تجارب موفق جهانی که در شهرهای مختلف دنیا آزموده شده، از منابع و فرصت های محدود به بهترین شکل ممکن به نفع شهر و شهروندان استفاده کند.
گفتنی است «سومین همایش مدیریت شهری» طی روزهای بیستم و بیست و یکم آذر ماه از سوی دفتر مطالعات شهری دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه برگزار شد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: