جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 ارديبهشت 1398     
رئیس بازار میوه و تره باری که با نقاشی به میوه‌ها جان می‌بخشد؛
نمایشگاه نقاشی «مجید حمزه لو» با موضوع طبیعت بی جان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، نمایشگاه نقاشی «مجید حمزه لو» با موضوع «طبیعت بی جان» در قالب نمایشگاه گروهی نقاشی حال این روزهای من در گالری گل‌های داودی برپاست.

«مجید حمزه لو» رئیس بازار میوه و تره بار کردستان است که با تلفیق کار و هنر، طبیعت بی جان از جمله تصاویر انواع میوه‌ها را بر بوم نقاشی ترسیم می‌کند و به آنها جان می‌بخشد.

این هنرمند نقاش با اشاره به اینکه حیات خاموش یا نقاشی اشیای بی جان به اثری هنری گفته می‌شود که معمولاً اجسام غیر متحرک را به تصویر می‌کشد و این اجسام می‌توانند طبیعی (گل و میوه) یا دست ساخت بشر مانند اشیایی همچون گلدان باشند، گفت: این نوع نقاشی، مفاهیمی فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و ... را به تصویر می‌کشد.

حمزه لو با بیان اینکه میوه و سبزیجات برگی و غیر برگی که هر روز در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسند، نمونه‌های بارز طبیعت بی جان هستند که روزانه مشتریان آنها را خریداری کرده و به منازل خود می‌برند، تصریح کرد: اما کیست که این محصولات را در مقابل خود قرار دهد، با دقت به آنها بنگرد و سعی کند از زیبایی‌ها و پیچیدگی‌های این مخلوقات الهی که سرشار از ابتکار و جذابیت هستند، لذت ببرد؟

گفتنی است، این نمایشگاه تا روز چهارشنبه 25 اردیبهشت (از ساعت 16 تا 20) در محل گالری گل‌های داودی واقع در خیابان طالقانی، بین خیابان‌های حافظ و شهید نجات الهی، شماره 263، آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: