جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" در نهایت تولید ثروت در پی دارد

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" گفت: با توجه به اینکه بحث تفکیک زباله از مبدا در قالب این کمپین در شهر تهران اجرا می شود و با این کار زباله ها دوباره به چرخه باز می گردند بنابراین می توان گفت کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" تولید ثروت در پی دارد.

هادی شوشتری با بیان این مطلب افزود: کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" اقدام مناسبی است که فرصت مدیریت پسماند ، تفکیک زباله از مبدا ، استفاده مجدد از پسماند و در نهایت تولید ثروت را به ما می دهد.

وی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید شهرداری تهران را در تمام حوزه های خدمات شهری، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی و فنی و عمرانی حمایت کنیم تا این سازمان بتواند طرح ها و پروژه های شهری و مدیریتی را با موفقیت به ثمر برساند.

نماینده مردم قوچان ، فاروج و باجگیران در خانه ملت تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در اجرای کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک"  و طرح های مشابه که در نهایت به کاهش معضلات بزرگ پایتخت جمهوری اسلامی ایران منجر می شود و سلامت و ایمنی شهوندان را در پی دارد ، شهرداری تهران را مورد حمایت قرار می دهد.

شوشتری در پایان از کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" به عنوان طرحی مناسب، اثرگذار و دقیق یاد کرد و اظهار امیدواری کرد تا شهرداری تهران با همکاری و مشارکت شهروندان و دیگر سازمان ها و نهادها بتواند به درستی این طرح را به نتیجه برساند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: