جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 ارديبهشت 1398     
استقبال شهرداری منطقه 5 از هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز(تام) مناطق 22 گانه تهران، به میزبانی منطقه با حضور خسروآبادی شهردار منطقه، جلالی پدر علم فناوری ایران وعضو مستقل یونسکو در آسیا و اقیانوسیه، مدیران ارشد سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران وجمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد .

جلالی در این نشست هوشمند سازی فضای سبز در سطح شهر را الزامی دانست و شهردار منطقه، به اهمیت اجرایی کردن این طرح در منطقه با هدف فراهم سازی بستری مناسب برای نسل آینده تاکید کرد .
 
خسروآبادی افزود : در کلان شهر ها هیچ راهی جز هوشمند سازی نداریم و در حال حاضر با توجه به سرعت رشد و تغییر تکنولوژی، عملکرد سنتی پاسخگو نیست .
 
همچنین علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تشریح اقدامات فضای سبز، از کنترل سفید بالک ها بدون استفاده از سموم خبر داد و گفت : در حال حاضر این منطقه مجهز به پایگاه تهیه چیپس چوب بوده و تا کنون به حجم 200 متر مکعب چیپس چوب به منظور تهیه کمپوست و کود ارگانیک با نظارت تخصصی مرکز تام تولید شده است .
 
وی به آموزش در سطوح مختلف کارگری، دانش آموزی، کارشناسی و شهروندی اشاره کرد که با هماهنگی آموزش و پرورش انجام شده است و ارائه مقالات علمی توسط مراکز تام در کنگره های بین المللی و معتبر را ارزنده دانست.
 
براساس این خبر، شهردار منطقه از جلالی برای حضور در نشست، ارائه راهکارها و دیدگاه های تخصصی با هدف هوشمندسازی فضای سبز و پیشنهاد برای ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: