جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
احتمال افزایش کرایه ها در متروی واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اعضای هیئت مدیره متروی واشنگتن که به تازگی به علت وجود نقص در یکی از قطارها و کشته شدن یک نفر با کاهش اعتماد عمومی مواجه شده اند در پی راه حلی برای این موضوع هستند.

ممکن است این تلاش ها افزایش کرایه ها را در پی داشته باشد. از آنجایی که تامین کنندگان بودجه این موسسه حمل و نقل برای درآمد ثابت و افزایش هزینه ها در سال ماری آینده برنامه ریزی کرده اند، خواستار آن هستند که هیئت مدیره از مقامات قضایی واشنگتن تقاضای افزایش یارانه کند. اما اعضای هیئت مدیره در حال مذاکره برای یافتن راه های دیگری هستند تا سرمایه مترو را حفظ کرده و افزایش دهند.

یک ایده، افزایش کرایه مترو و اتوبوس ها تا 10 درصد است که تحلیلگران بودجه معتقدند حدود 22 میلیون دلار به درآمد مترو می افزاید. هم چنین افزایش 5 درصدی کرایه ها بودجه ای در حدود 11 میلیون دلار را وارد این سیستم خواهد کرد.

کمیته مالی هیئت مدیره، برای اولین بار در روز پنج شنبه احتمال افزایش کرایه ها را بررسی کرد. ایده دیگری که برای این موضوع مطرح شده کاهش تناوب خدمات ارائه قطار تا چند دقیقه در پنج ایستگاه است که به گفته تحلیلگران 13 میلیون دلار برای سیستم ذخیره خواهد کرد.

این کمیته ماه آینده در مورد افزایش کرایه ها تصمیم گیری می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: