جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 ارديبهشت 1398     
زمین؛ کارگر ملایری را بلعید

کارگر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: امروز طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، گزارش فرو رفتن زمین، ایجاد گودال و گرفتارشدن شخصی در آن داده شد.

‌وحید جوادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: به محض اطلاع دو اکیپ از نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت کردند.
 
وی اظهارکرد: به محض رسیدن بنا به اظهارات و شواهد موجود در محل مشخص شد که یکی از شهروندان برای اشکال فنی لوله آب به سازمان آب تماس داشته و نیروهای سازمان آب در حال کنده کاری و تعمیر لوله شکسته شده بودند که ناگهان به علت وجود چاه و قنات در آن محل گودالی ایجاد شده و کارگر مذکور به داخل آن گودال افتاده و باعث ریختن آوار شده است.
 
جوادی ادامه داد: پس از چهار ساعت عملیات امداد و نجات سازمان آتش نشانی متأسفانه پیکر بی جان فرد مذکور بیرون کشیده و توسط نیروهای ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شد.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کلاس‌های آموزشی آتش نشانان داوطلب در این سازمان آتش نشانی ملایر، گفت: طی فراخوانی که از قبل از طرف سازمان آتش نشانی ملایر مبنی بر تشکیل کلاس آموزشی و ثبت نام آتش نشان داوطلب صورت گرفته بود، با استقبال گرم شرکت کنندگان و حضور در کلاس آموزشی سازمان توسط کارشناسان سازمان مربوطه به صورت دو تایم تئوری و عملی برگزار شد.
 
وی بیان کرد: این دوره به صورت متداوم در هر ۱۵ روز تشکیل می‌شود و با افراد داوطلبی که از قبل در این خصوص ثبت نام کرده اند هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود تا در کلاس‌ها حضور پیدا کنند.
 
جوادی به برگزاری کلاس‌های پیشگیری و آموزش در مدارس سطح شهر در پارک ترافیکی کوهسار اشاره و خاطرنشان کرد: به مدت ۲ روز متوالی به ۲۴۰ نفر دانش آموز مدارس مختلف در سطح شهر توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی ملایر آموزش پیشگیری، ایمنی و نحوه آشنایی و برخورد با حوادث در پارک ترافیکی کوهسار داده شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: