جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 ارديبهشت 1398     
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین همزمان با «روز جهانی کار اعلام کرد:
خدمت رسانی روزانه هر کارگر میوه و تره بار به 140 شهروند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حاشیه مراسم «روز جهانی کارگر» که به منظور تجلیل از کارگران شهرداری تهران بر پا شده بود، ضمن تبریک به کارگران به عنوان نماد خدمت در مجموعه بزرگ مدیریت شهری گفت: به تعبیر امام راحل، «هر روز، روز کارگر است».

سید سعید راد افزود: کارگران، در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و به عنوان ستون های اصلی این مجموعه، سرمایه واقعی مدیریت شهری هستند.

وی با شاره به اینکه بار خدمت در شهرداری تهران بر شانه های کارگران قرار دارد که برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، اظهار کرد: همه بخش های شهرداری تهران از جمله سازمان مدیریت میادین، یک هدف واحد دارند و آن، خدمت گزاری هرچه بهتر و بیشتر به مردم است.

راد با بیان اینکه در جهت تحقق این مأموریت مشترک، مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری تهران همچون اعضای یک خانواده در کنار هم هستند، تصریح کرد: اما کارگران در صف اول خدمت رسانی به مردم ایستاده‌اند و بار سنگین‌تری را بر دوش می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، 5721 کارگر در 246 میدان و بازار میوه و تره بار واقع در 22 منطقه تهران طی هفت روز هفته مشغول به کار هستند، اظهار کرد: این کارگران در روزهای عادی، روزانه به 800 هزار مراجعه کننده و در روزهای نزدیک به عید نوروز و اعیاد خاص، روزانه به یک میلیون و 200 هزار مراجعه کننده خدمات ارائه می‌دهند.

راد با بیان اینکه هر کارگر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به طور متوسط روزانه به 140 مراجعه کننده خدمت می‌کند که این امر، نشان از بهره‌وری بالای کارگران در این مجموعه دارد، تصریح کرد: هم اکنون بخش قابل توجه‌ای از صدها هزار مشتری روزانه میادین و بازارها را کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهند که مایحتاج روزانه و هفتگی خود را از این مراکز خدماتی تهیه می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه با تدابیر شهردار محترم تهران و حمایت شورای شهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار سهم انکارناپذیری در سبد خانوارهای شهری ایفاء می‌کند، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا سفره خانواده‌ها با خرید از میادین و بازارهای میوه و تره بار که محصولات آنها از کیفیت مطلوب، تنوع قابل قبول و قیمت مناسبی برخوردارند، کوچک‌تر نشود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: