جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
بیش از 40هزار اثر از جشنواره مشکات جمع‌آوری شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره آ‌موزش‌های شهروندی منطقه یک از جمع آوری 40هزار اثر از جشنواره مشکات خبر داد.

 بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی  منطقه یک با بیان اینکه بیش از 40هزار اثر از جشنواره مشکات جمع آوری شد اظهار کرد: با جمع آ‌وری بیش از 40هزار اثر از شهروندان محلات 26گانه شمال تهران  به مرحله داوری می‌رسد.

وی گفت: جشنواره مهارت‌های شهروندی کانون‌های آموزشی تهران که به طور موجز مشکات نامیده می‌شود، در واقع یک جشنواره ‌آموزشی و ترویجی است که زمینه‌ای برای تشویق و انگیزه سازی برای جلب مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهری را فراهم می‌کند.

سیاوشی در ادامه گفت: جشنواره مشکات سه، در 6محور اصلی محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهر، حقوق و تکالیف شهروندی، اقتصاد خانواده و شهر، در 20سازمان به عنوان دبیر خانه موضوعی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک با همکاری خانه‌های علم و زندگی، خانه‌های کودک محلات 26گانه و همچنین مدارس تحت پوشش طرح شهردار مدرسه، به جمع آوری و ثبت این آثار در تمامی محورها پرداخته است.

سیاوشی تصریح کرد: این ‌آثار بعد از داوری محله‌ای به دبیر خانه‌های  تخصصی خود در مناطق مختلف شهر تهران ارسال می‌شود تا مورد بررسی و داوری قرار گیرد.

وی گفت: منطقه یک به عنوان دبیر خانه  تخصصی فضای سبز شهری آثار مربوطه را رصد و داوری می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: