جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 ارديبهشت 1398     
اعطای کمک ۶تا ۱۲میلیونی برای سیل‌زدگان

 فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به افرادی که خانه خود را در اثر سیلاب اخیر از دست داده‌اند در روستاها 6 و در شهر‌ها 12 میلیون تومان کمک هزینه برای اسکان داده می‌شود.

اعطای کمک ۶تا ۱۲میلیونی برای سیل‌زدگان
 
علیرضا تابش امشب در جلسه‌ شورای مسکن استان لرستان، بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده است که فعالیت‌های خود را در مناطق سیل زد آغاز کند و در همین راستا در حال دریافت اطلاعات مربوط به حریم رودخانه در روستاها و شهرهای آسیب دیده است.
 
وی با بیان اینکه 300 خانه در شهر پلدختر باید تعمیر یا جابه‌جا شوند، افزود: در جلسه امشب زمین‌های دولتی موجود در شهر پلدختر را بررسی کردیم و تعدادی گزینه مشخص شد که در روزهای آینده با توجه به نظر مردم یکی از این موارد را برای واگذاری به افراد سیل زده انتخاب خواهیم کرد.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این جلسه تصویب شد به افرادی که خانه خود را در اثر سیلاب اخیر از دست داده‌اند کمک هزینه‌ای برای اسکان این به آنها داده شده و مردم نیز خود به هر شکلی که تمایل داشته باشند می‌توانند که از این هزینه استفاده کنند.
 
تابش در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: با صاحبان خانه‌های مسکن‌ مهر که در شهرستان پلدختر خالی هستند هماهنگی‌هایی صورت گرفته که این افراد منازل خود را به افراد سیل زده با قیمتی کمتر از نرخ موجود شهر اجاره دهند همچنین بنیاد مسکن تا زمانی که وضعیت مردم پلدختر به حالت عادی بازنگردد در کنار آنها خواهد ماند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: