جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 ارديبهشت 1398     
تصادف 2 موتور سیکلت در خط ویژه چهارراه ولیعصر(عج)

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۱:۲۰ شب گذشته، در مسیر شرق به غرب خیابان انقلاب نرسیده به چهارراه ولیعصر روبروی خیابان مظفر در مسیر خط ویژه دو موتور سیکلت با یکدیگر تصادف کردند .

رازقی ادامه داد:  این دو موتور سیکلت که با سرعت در حال تردد در خط ویژه بوده و از بین اتوبوس ها مشعول لایی کشی بوده اند ناگهان یکدیگر را مقابل هم می بینند که در اصطلاح پلیس به آن منطقه عدم فرار از تصادف می گویند که دیگر کاری از دست راکبین بر نیامده و به شدت بایکدیگر برخورد می کنند. پس از این برخورد هر دو موتور سیکلت نقش بر  زمین شده و موتور آنها بر روی زمین کشیده می شود که شاهدان تصادف به کمک آنها شتافته و مصدومان و موتور آنها را به کنار راه منتقل می کنند.
 
وی افزود: با رصد لحظه به لحظه کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از معابر و تقاطع های شهر تهران، بلافاصله به نزدیکترین تیم عملیاتی و اورژانس اطلاع داده شد و با حضور به موقع نیروهای اندادی و پلیس در موقعیت به ترافیک محدوده کنترل و کاهش یافت و مصدومان تصادف به مراکز درمانی منتقل شدند .
 
رازقی عنوان کرد: علیرغم هشدارهای مکرر پلیس مبنی بر عدم تردد موتورسیکلت ها در خط ویژه متاسفانه برخی راکبان موتور از مابین اتوبوس های بی آر تی اقدام به ورود به خط ویژه می کنند که این اقدام علاوه بر اینکه باعث مختل کردن تردد اتوبوس ها و وسایل نقلیه امدادی می شود، متاسفانه شاهد بروز این چنین حوادثی نیز در سطح شهر هستیم. 
 
وی از راکبان موتور سیکلت خواست از تردد در خط ویژه خودداری کنند به فرمان پلیس مستقر در ابتدا و انتهای این مسیر توجه کنند تا دیگر شاهد این چنین اتفاقاتی نباشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: