جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 بهمن 1393     
افزایش 20درصدی کرایه اتوبوس و تاکسی در سال94

به گزارش شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران با تاکید بر افزایش جزیی کرایه حمل و نقل عمومی در سال94 گفت: هدف مدیریت شهری از افزایش حداقلی کرایه ها، حمایت از شهروندانی است که از حمل ونقل عمومی استفاده می کنند.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تدبیر و تصمیم مشترک شهرداری و شورای شهر افزایش جزیی کرایه های حمل و نقل عمومی به تصویب رسید، بیان کرد: بنا بر تصویب شورای شهر کرایه اتوبوس و تاکسی در سال94 به طور متوسط 20درصد افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از صددرصد قیمت بلیت ناوگان حمل ونقل عمومی  80درصد از محل یارانه شهرداری تهران پرداخت می شود گفت: ده درصد قیمت بلیت را نیز دولت متقبل شده است. به طوری که شهروندان تنها ده درصد قیمت واقعی استفاده از وسایل نقلیه عمومی را پرداخت می کنند.

 معاون شهردار پایتخت با تاکید بر اینکه هدف مدیریت شهری از افزایش حداقلی کرایه ها حمایت از شهروندانی است که از حمل ونقل عمومی است، بیان کرد: به عبارتی کمک به اقشار متوسط جامعه ، رویکرد مدیریت شهری در نرخ گذاری کرایه ها بوده است.

 به گفته وی افزایش 20درصدی کرایه تاکسی ها در حالی محقق می شود که بیش از 70درصد منبع درآمد و معیشت راننده های تاکسی همین کرایه هاست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: