جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 بهمن 1393     
بهبود ارائه خدمات در موسسه حمل و نقل سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره موسسه حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو (SFMTA) که تمام حمل و نقل های این شهر از جمله متروی شهری را مدیریت می کند از بهبود ارائه خدماتش خبر داد.

این موسسه افزایش خدمات 7 درصدی، متروی رایگان برای سالمندان کم درآمد یا سطح متوسط و افراد معلول، اختصاص بودجه مازاد برای ظاهر و پاکیزگی خودروهای حمل و نقل عمومی و حذف هزینه های معاملات تلفنی و از راه دور را تایید کرد.

شهردار، Ed Lee گفت: "من در شهر خود از SFMTA خواسته ام تا ارائه خدمات مترویی به سالمندان کم درآمد و معلولان را توسعه دهد و از اعضای هیئت مدیره این موسسه به خاطر پاسخ گویی به این تقاضا تشکر می کنم. امروز از بخش خصوصی نیز خواستم تا بار دیگر با ما همراه شود و به تامین بودجه این خدمت حیاتی کمک کند."

بودجه زیادی از طرف گوگل به هیئت مدیره این موسسه کمک کرد تا ادامه ارائه خدمات مترویی رایگان به سالمندان کم درآمد و معلولان در سال مالی 2016 را تایید کند.

هیئت مدیره با بررسی دقیق بودجه مالی SFMTA رای به تاکید مجدد بر تعهد سال 2014 این موسسه مبنی بر رشد 10 درصدی ارائه خدمات تا بهار سال 2016 داد. این تاییدیه به معنای آن است که برای یک سال و نیم آینده خدمات حمل و نقل بیش تر، سریع تر و ایمن تر در این منطقه فراهم خواهد بود.

اولین افزایش ارائه خدمات در این منطقه در اواخر ماه ژانویه خواهد بود که بر اساس آن یک مسیر اتوبوسی جدید راه اندازی می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: