جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 اسفند 1397     
با حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه 21 انجام گرفت؛
درختکاری در شرکت فرهنگی و ورزشی سایپا همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شرکت فرهنگی و ورزشی سایپا وابسته به "گروه خودروسازی سایپا" با حضور سلیمانی مدیرعامل این مجموعه، رحمانی شهردار منطقه21، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا و احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران "هفته درختکاری و منابع به گطبیعی" را گرامی داشت.
 
رحمانی شهردار این منطقه با اشاره به این نکته که "شرکت فرهنگی و ورزشی سایپا" هرساله پیشگام در کاشت نهال و درختچه در محوطه این مجموعه چندمنظوره است، گفت: "گروه خودروسازی سایپا" به عنوان شرکتی دوستدار محیط زیست، همواره اقدامات متعددی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی CSR را در دستورکار ویژه خود قرار داده است.
 
وی در ادامه افزود: در دوره مدیریت جدید شهری کلانشهر تهران، توجه به حوزه مشارکت های مردمی و ارتقای سطح مسئولیت های اجتماعی صنایع و سازمان ها مورد عنایت ویژه قرار دارد تا جایی که در سطح منطقه21 نیز در حدود یک سال اخیر شاهد ساخت و بهره برداری از پروژه های مشارکتی در قالب قراردادهای مشارکتی فی مابین شهرداری این منطقه با صنایع، صنوف و ذی نفعان هستیم.
 
رحمانی در خاتمه "مراسم درختکاری" در محوطه "شرکت فرهنگی و ورزشی سایپا" از حسن توجه مدیران "گروه خودروسازی سایپا" و همچنین چهره های مطرح ورزشی به مبحث فضای سبز و فعالیت های آنان در حوزه مسئولیت های اجتماعی CSR قدردانی کرد.
 
لازم به ذکر است؛ ویژه برنامه "هفته درختکاری و منابع طبیعی" در "شرکت فرهنگی و ورزشی سایپا"، با غرس نهال و درختچه به دست مدیرعامل و کارکنان "گروه خودروسازی سایپا"، شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه21 و چهره های مطرح ورزشی کشور از جمله علی دایی و احسان قائم مقامی پایان یافت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: