جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 اسفند 1397     
بهره برداری از فاز نخست پروژه تقاطع سه راه باقرشهر تا پایان سال جاری

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، سبب کاهش زمان سفرهای برون شهری در این محدوده پیرامونی پایتخت خواهد شد.

صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم با توجه به عبور این محور مواصلاتی از مرکز منطقه باقرشهر، سبب بهبود وضعیت ترافیکی محدوده جنوب پایتخت خواهد شد؛ ضمن آنکه بر اثر این گشایش ترافیکی، ایمنی تردد در جاده قدیم قم به عنوان شریان ارتباطی شهر تهران با شهرهای مرکز و جنوب کشور افزایش می یابد.
 
وی با بیان آنکه سه راه باقرشهر علاوه بر پذیرش بار تردد بین شهری از جاده قدیم قم و همچنین سفرهای درون شهری محدوده باقرشهر، باید پاسخگوی حجم عظیم مراجعات شهروندان به بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز باشد، یادآور شد: جلوگیری از تداخل ترافیک مراجعان بهشت زهرا(س) با ترافیک باقر شهر و جریان عبور و مرور در جاده قدیم قم، از مهمترین اهداف تعریف و اجرای پروژه مذکور است.
 
به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، آنچه در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان خواهد شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع است. بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، به ساماندهی ترافیک معابر مرتبط با آرامگاه بهشت زهرا(س) به ویژه در روزهای پایانی سال جاری کمک خواهدکرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: