جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 اسفند 1397     
تردد‌ها در مرز‌های آبی کشور رصد می‌شود

 خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کوچکترین ترددها در مرزهای آبی کشور به ویژه در خلیج فارس با اقتدار کامل نیروی دریایی رصد می شود و هیچ گونه حرکتی از چشم تیزبین سپاه پنهان نمی ماند.

دریادار علیرضا تنگسیری  در حاشیه گردهمایی گردان جعفر طیار در مسجد اعظم اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران از تنگه هرمز تا دهانه فاو در خلیج فارس مسئولیت صیانت از مرزهای آبی کشور را برعهده دارد و تاکنون با اقتدار کامل و چشمی تیزبین در این منطقه به انجام ماموریت های خود پرداخته است.
 
وی افزود: نیروی دریایی سپاه همچنین در دریای عمان در کنار برادران ارتش جمهوری اسلامی با همدلی تمام حضور داشته و در جاسک و چابهار نیز مسئولیت های سنگینی را عهده دار است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه در جزایر سوق الجیشی استان هرمزگان نیز حضوری فعال داشته و تمامی ترددهای روزمره را رصد می کند.
 
وی یادآور شد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس با تکیه بر تجهیزات مدرن و پیشرفته سد محکمی برابر دشمنان است و در سال های گذشته بارها این اقتدار و تیزبینی به دشمن ثابت شده است. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: