جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 بهمن 1393     
پیشرفت پروژه تعریض پل ستارخان به مرز 65 درصد رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،متعاقب اتمام عملیات بتنی در شیبراهه های غربی و شرقی، پیشرفت عملیات تعریض و مقاوم سازی پل ستارخان به مرز 65  درصد رسید.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات ساخت تیرهای فلزی مورد نیاز برای تعریض عرشه پل ستارخان به اتمام رسیده است و نصب این قطعات فلزی آغاز شده است.

مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه نصب تیرهای فلزی برای تعریض عرشه پل، نیازمند 2 مرحله انحراف ترافیک در مسیر خیابان ستارخان است، از مشارکت موثر پلیس راهور تهران بزرگ در صدور مجوزهای مورد نیاز ترافیکی خبر داد و گفت: طی مرحله نخست عملیات انحراف ترافیک، مسیر غرب به شرق خیابان ستارخان در محل تقاطع با بزرگراه شیخ فضل الله از ساعت 24 تا 5 صبح مسدود شده و رفت و آمدهای محلی با استفاده از یک دوربرگردان همسطح و کنارگذر جنوب غرب پل ستارخان ساماندهی می شود. وی در این رابطه از شهروندان خواست همزمان با اجرای این مرحله از انحراف ترافیک خیابان ستارخان، به منظور ترددهای غرب به شرق از معابر موازی همچون بزرگراه جلال آل احمد استفاده کنند.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اینکه در مرحله بعدی انحراف ترافیک، مسیر شرق به غرب خیابان ستارخان در محدوده تقاطع با بزرگراه شیخ فضل الله مسدود خواهد شد، گفت: در این مرحله، خیابان تهران ویلا در ارتباط با مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله نقش مسیر جایگزین ترافیکی را ایفا خواهد کرد.

مهندس وساق با بیان آنکه اقدامات تکمیلی آتی نیازمند انسداد ترافیک مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله در محل تقاطع با خیابان ستارخان است، از مشارکت و بردباری مردم و نیروهای خدوم پلیس راهور قدردانی کرد.

با اجرای پروژه تعریض درجای پل ستارخان، عرض 8 متری هریک از مسیرهای این پل سواره رو به 11 متر افزایش می یابد و در نتیجه شرایط برخورداری از 3 خط عبوری در هر باند فراهم خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: