جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 بهمن 1393     
تجهیز متروی لس آنجلس به وای فای و خدمات تلفن همراه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سیستم متروی لس آنجلس به زودی به وای فای و خدمات تلفن همراه مجهز خواهد شد تا مسافران بتوانند در هنگام استفاده از این سیستم تماس تلفنی داشته و یا در اینترنت جستجو کنند.

موسسه حمل و نقل شهری ایالت لس آنجلس کار روی پروژه ای دو ساله را آغاز کرده است تا وای فای و خدمات تلفن همراه را در مجموعه ای از ایستگاه های زیر زمینی و قسمت های تونلی مترو فراهم آورد.

این پروژه که با چهار ایستگاه در خط Red Line آغاز می شود مسافران را قادر می سازد تا از داخل قطار و یا پلتفرمی زیرزمینی با 911 تماس بگیرند.

در حال حاضر تعدادی از شهرها خدمات تلفن همراه و وای فای را در سیستم های متروی خود ارائه می دهند. آتش نشانانی که از نقص الکتریکی اخیر متروی واشنگتن و دود غلیظی در قطار با خبر شده بودند پس از ایجاد اشکال در ارتباطات رادیویی از تلفن های همراه برای ارتباط با قطار استفاده کردند.

رابرت فیشر، مدیر پروژه سیستم های مترو اظهار داشت در حالی که مقامات درگیر مسائل مربوط به ایمنی و ترکیب اولین پاسخ گویی به مکالمات رادیویی بودند، آغاز این پروژه در لس آنجلس حدود دو سال تاخیر داشته است.

به گفته فیشر، وای فای در پلتفرم های ایستگاه ها موجود خواهد بود نه در قطارهایی که در حال حرکت هستند. وی افزود خدمات تلفن همراه از داخل خیابان تا پلتفرم ایستگاه ها و داخل قطارها فراهم خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: