جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 بهمن 1397     
سلفی مرگبار جوان رفسنجانی با قطار

خبرگزاری فارس: اویس ریاحی رییس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان با تشریح آخرین جزئیات مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار اظهار کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و در صورتی که تخلفی صورت گرفته باشد با عاملان حادثه برخورد قاطع، خواهد شد.

وی افزود: موضوع جهت تعیین میزان درصد تقصیر طرفین به هیات تخلفات راه آهن ارسال شده است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

رییس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ۵ جوان برای تفریح و گرفتن عکس سلفی به روی ریل قطار احمدآباد بخش کشکوییه می‌روند که پس از نزدیک شدن قطار، لوکوموتیوران با بوق‌های متعدد و علامت‌های هشدار آنان را مطلع می‌کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با هشدار‌ها و علامت‌های لوکوموتیوران، ۴ نفر از روی ریل کنار می‌روند، اما متأسفانه یک جوان ۲۸ ساله که بر روی دوربین خود متمرکز بود لحظه آخر متوجه نزدیک شدن قطار می‌شود و هنگام فرار لباس وی به قطار گیر می‌کند و متاسفانه روی ریل می‌افتد و جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سرعت قطار در لحظه ورود به حریم ایستگاه احمدآباد کشکوییه بیش از حد مجاز بوده است و علیرغم اینکه امکان توقف داشته؛ متاسفانه ترمز نکرده است.

ریاحی با اشاره به اینکه این حادثه در حریم ایستگاه اتفاق افتاده است و آن منطقه محصور نبوده و نگهبانی هم حضور نداشته است، بیان داشت: در همان ساعات اولیه حادثه، تحقیقات ماجرا آغاز و در صورتی‌که تخلفی صورت گرفته باشد با قاطعیت برخورد خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: