جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 بهمن 1397     
شیرینی تا عید گران نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان: علی بهره‌مند رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی فروشی درباره وضع قیمت شیرینی تا پایان سال گفت: با توجه به آنکه تقاضا برای خرید شیرینی در ایام پایانی سال بالاست، اما افزایش قیمتی برای شب عید نداریم.
 
وی در ادامه از قیمت بعضی از شیرینی‌های پر مصرف خبر داد و اظهار کرد: شیرینی دانمارکی ۲۱ هزار،‌ تر ۲۶ هزار و پاپیون و برنجی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.
 
بهرمند در ادامه از رکود حاکم بر این صنف خبر داد و گفت: بازار شیرینی در ایران در سال‌های گذشته از رونق خاصی برخوردار بود، ولی نوسانات اخیر بازار سبب رکود در این صنف شده است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی فروشی تصریح کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹-۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
 
بهره‌مند با بیان اینکه تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت و بازرسی مستمر سازمان تعزیرات، اصناف و غیره هستند، اظهار کرد: اگر این صنف افزایش قیمتی برای انواع شیرینی‌های خود داشته باشد با آنها برخورد می‌شود.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی فروشی گفت: باتوجه به تقاضای بالایی که در این صنف وجود دارد تمام مسئولان درصددند که بتوانند قیمت و کیفیت آن را به بهترین وجه ممکن بالا ببرند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: