جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
اعطای مجوز دائمی برای خدمات خودرویی تلفنی در ویرجینیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Uber  و  Lyft پس از اعلام سناتورهای ویرجینیا در مورد توافق چارچوب قانونی مصالحه با خدمات خودرویی تلفنی به وضعیت حقوقی قانونی در این ایالت نزدیک می شود.

این دو موسسه از ماه اوت سال گذشته به صورت موقت در ویرجینیا فعالیت می کنند.در ابتدا گفته می شد این موسسات به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند و نمی توانند جهت رفاه عمومی کار کنند. اما علیرغم فشار مشتریان و تبلیغ گران پارلمان، آن ها به سرعت موفق به کسب مجوز موقت از فرماندار Terry McAuliffe شدند.

بر اساس قانون، چنین موسساتی باید 100 هزار دلار به دولت بپردازند تا بتوانند مجوز فعالیت دریافت کند. رانندگان این موسسات باید چک ضمانت داشته باشند و شرکت یا راننده باید دارای بیمه ای باشد که تا 1 میلیون دلار خسارت تصادف را پوشش می دهد.

باید این بیمه در هر زمان که مسافر سوار خودرو می شود فعال شود. در حالی که رانندگان شخصی می توانند چنین بیمه دوگانه ای را فراهم کنند هنوز این گونه پوشش دهی در ویرجینیا ارائه نشده است. هر کمبود بیمه ای توسط راننده باید توسط شرکت جبران شود.

چند موسسه و راننده تاکسی با اعلام آن که این شرکت ها از قوانین موجود سرباز زده اند در برابر Uber و  Lyftجبهه گرفته اند.

برخی قانون گذاران برای ارائه مجوز به چنین تجارت های کوچکی بدون پرداخت هزینه بالای اولیه ابراز تمایل کرده اند. البته در توافق کمیته فرعی مشخص نشد که چک ضمانت شخص ثالث به اندازه کافی اعتبار دارند یا خیر.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: