جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 فروردين 1393     
برگزاری جشنواره کودک، محیط زیست و پاکت های چند لایه در منطقه 7

به گزارش شهرداری نیوز، هشتمین جشنواره کودک، محیط زیست و پاکت های چند لایه ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی منطقه 7 در باغ موزه قصر برگزار می شود.

آرزو فرزدقی رئیس اداره محیط زیست منطقه با تأکید بر لزوم آگاه سازی و آموزش کودکان درباره تفکیک پسماند های خشک و تر و همچنین چگونگی تولید و بازیافت پاکت های چند لایه، تصریح کرد: در همین راستا اداره محیط زیست منطقه با همکاری ادارات بازیافت و آموزش و مشارکت های مردمی منطقه و انجمن طرح سرزمین، جشنواره ای با عنوان  "کودک، محیط زیست و پاکت های چند لایه" را از تاریخ 31 فروردین  ماه تا 3 اردیبهشت ماه سال جاری ویژه دانش آموزان مقاطع سوم تا پنجم ابتدایی در باغ موزه قصر برگزار می کند.

وی در ادامه با اشاره به وجود آلومینیوم و پلاستیک در ساخت پاکت های چند لایه خاطرنشان کرد: یکی از رویکرد های برگزاری این جشنواره آگاه سازی کودکان در ارتباط با امکان بازیافت این نوع پاکت ها و کاربرد آلومینیوم و پلاستیک موجود در آنها برای استفاده مجدد در بدنه خودکارها، مبلمان شهری، کاغذ، کیف دستی و ... است.

فرزدقی در تشریح برنامه های این جشنواره افزود: در این جشنواره ی 4 روزه کودکان با ورود به یک چرخه بازی با موضوع بازیافت، با مواردی از قبیل  حفاظت از جنگل ها، انواع پسماند ها، انواع روش های کاهش حجم بازیافت و تفکیک و جمع آوری پسماند های خشک و تر و همچنین چگونگی ساخت پاکت های چند لایه آشنا می شوند.

رئیس اداره محیط زیست منطقه 7 یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این جشنواره پویا، مدارس علاقمند می توانند جهت شرکت در این جشنواره با دبیرخانه انجمن طرح سرزمین با تلفن 22708937 تماس حاصل نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: