جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
لزوم تدوین مکانیزمی نظارتی جهت استانداردسازی کیفیت و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گقت : امروز در کنار افزایش کیفیت خودروهای داخلی باید مکانیزم های نظارتی جهت استاندارد سازی قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی نیز تدوین شود.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، افزود: در حال حاضر با توجه به روند واردات و حضور برخی از خودروهای کم کیفیت در کشور ضروری است تا نظارت و کنترل دقیقی نسبت به استاندارد خودروهای وارداتی صورت گیرد.

وی گفت : باید با افزایش تنوع در تولیدات داخلی از تمایل مصرف کنندگان به تولیدات وارداتی کاسته شود.

وی همچنین بر لزوم حمایت دولت و مجلس از خودروسازان داخلی تاکید کرد و اظهار داشت : البته علاوه بر لزوم تلاش خودروسازان در راستای ارتقاء کیفیت و تنوع در تولید ضرورت دارد تا مجلس و دولت نیز حمایت های لازم را از خودروسازان داخلی داشته باشند.

وی تصریح کرد : حمایت از تولید به معنی برنامه ریزی و سیاست گذاری های مشترک و واحد در راستای حمایت از تولید داخلی به خصوص صنعت خودرو است زیرا به دلیل شرایطی که کشور وجود دارد قطعا می توان به عنوان پایگاهی از تولید خودرو در دنیا مطرح گردید.

نماینده بویر احمد و دنا در خانه ملت تاکید کرد : هر چند در حال حاضر نگاهها به سمت حمایت از صنایع داخلی متمرکز شده اما به جهت شرایط اقتصادی و مشکلاتی که به لحاظ کمبود منابع و مدیریت منابع وجود دارد، به نظر می رسد تاکنون به میزان مورد دلخواهی از حمایت صنعت خودرو دست نیافته ایم.

زارعی افزود : امروز در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و اهمیت تولید داخل و اشتغال در کشور باید موضوع تولید و صنایعی چون صنعت خودرو مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: