جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
آموزش مفاهیم و قوانین راهنمایی و رانندگی با ادبیات نمایش کودکانه در مدارس منطقه 11

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 11 گفت : به مناسبت هفته هوای پاک با همکاری پلیس راهور و آ‌موزش مفاهیم و قوانین راهنمایی و رانندگی با ادبیات نمایش کودکانه در بیش از 50 دبستان سطح منطقه آموزش داده می‌شود.

حسین سیستانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 11 با اشاره به هفته هوای پاک اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن  هفته هوای پاک و به منظور نهادینه سازی فرهنگ انضباط ترافیکی و توجه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، طرح‌های آ‌موزشی جذاب به زبان کودکانه در مدارس سطح منطقه در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال گذشته نیز در 200مدرسه سطح منطقه برگزار شده است افزود: پلیس راهور منطقه 11 فعالیت جدی داشته و از ابتدای مهر امسال نیز همزمان با بازگشایی مدارس نسبت به ‌آموزش 40مدرسه اعم از دبستان و دبیرستان برنامه‌های فرهنگی و آموزشی قوانین و مقررات راهنمایی اجرا شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 11 در پایان گفت: به منظور نهادینه سازی فرهنگ انضباط ترافیکی و توجه دانش آموزان به مقررات راهنمایی و رانندگی طرح همیاران  پلیس از سوی پلیس راهور منطقه با جدیت در حال اجرا است و دانش آموزان و نوجوانان در مدارس کارت‌های پلیس یار و همیار پلیس برای آنان صادر می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: