جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
نصب دوربین‌های 5 گانه نظارت تصویری در تقاطع‌های جنوب غرب پایتخت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 گفت:نصب دوربین‌های 5 گانه نظارت تصویری در تقاطع‌ها و شریان‌های اصلی منطقه 18 تا پایان سال 93 نصب خواهد شد.

محمد رضا سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 پیرامون اجرای طرح خط سفید و لزوم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رفتارهای ترافیکی در تقاطع ها، محورهای اصلی، شریان‌ها و بزرگراه‌های منطقه 18 اظهار کرد:براساس اجرای این طرح انضباط ترافیکی و اصلاح زیر ساخت های ترافیکی ساماندهی 10 تقاطع و 10 شریان اصلی در منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به سیستم های کنترلی دقیق در زمان طرح خط سفید دو دوربین نظارت تصویری در تقاطع زندیه، معلم و رجایی، معلم نصب شده و 3 دوربین نظارت تصویری در تقاطع های بهار، دادسرا و بانک ملی نصب می شود.

سالمی تصریح کرد:تاکنون اصلاح ترافیکی، خط کشی محوری و عابر پیاده، در تقاطع انجام و در 8 تقاطع دیگر نیز تا پایان سال 93اصلاح ترافیکی، خط کشی محوری و عابر پیاده انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازپیرایی و خط کشی‌های معابر 7 هزار متر مربع 2 محور شریانی منطقه 18، مرمت، بهسازی نصب 145 تابلو ترافیکی از جمله تابلوهای راهنمایی و متغیر خبری در تقاطع‌های معلم، بهار، معلم، دادسرا،‌معلم، الغدیر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: