جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
ساخت مسیر اتوبوسی جدید در سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، با تصمیم دانشگاه پزشکی کالیفرنیا (UCSF) برای ساخت بیمارستانی جدید در Mission Bay، موسسه حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو (Muni) در صدد ساخت یک مسیر اتوبوسی جدید برآمده است.

این مسیر جدید که خیابان 55-16th نامیده می شود خطی موقتی است که ارتباط مستقیم بین Mission District و Mission Bay فراهم می آورد که مناطق مرکز درمانی جدید UCSF هستند. اتوبوس های این مسیر قبل از افتتاج بیمارستان، از 31 ژانویه آغاز به فعالیت خواهند کرد.

خیابان 55-16th تا زمانی فعالیت خواهد داشت که Muni بتواند سیم های برق هوایی را نصب کند که به این موسسه اجازه می دهد 22-Fillmore را در خیابان شانزدهم و سوم تعبیه کند تا بتواند برای این بیمارستان خدمات ارائه دهد. گمان می رود بهبود مسیر 22 حدود پنج سال طول بکشد اما Muni تصمیم ندارد مسافران را برای ارتباط مستقیم بین این مناطق معطل نگه دارد.

این خط جدید در تمام ایستگاه های 22-Fillmore در خیابان شانزدهم توقف داشته و ایستگاه های جدیدی نیز در Rhode Island این خیابان، ویسکانزین و خیابان چهارم خواهد داشت. اتوبوس های این مسیر هر روز از ساعت 6 صبح تا نیمه شب در حرکت خواهند بود و قرار است هر 15 دقیقه در روزهای هفته و هر 20 دقیقه در آخر هفته به ایستگاه ها برسند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: