جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
مجلس آماده حمایت از کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصمیم جدید و ابتکار مطرح شده از سوی شهرداری تهران با عنوان کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" را مورد تقدیر قرار داد .

حجت الاسلام علی‌ اکبر ناصری افزود: طرح و تصمیم جدید شهرداری تهران با عنوان "آسمان آبی ، زمین پاک" می تواند به صورت جدی شهر تهران را متحول کرده و موفقیت هایی را کسب نماید.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این رابطه اظهار داشت: هر اقدامی که در راستای حفظ امور زیست محیطی، زیبایی، آراستگی و سلامت شهرهای بزرگ و به خصوص شهر تهران باشد، کاری ضروری و عامه پسند است. 

به گفته عضو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی چنین اقداماتی باعث می شود تا شهروندان هرچه بیشتر در کارهای شهرداری مشارکت نمایند.

نماینده بابل افزود: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد که با تمام توان از کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" حمایت کند، چرا که ترافیک و آلودگی دو موضوع بسیار مهم و حیاتی در شهر تهران محسوب می شود و برهمگان لازم است تا نهایت تلاش را در راستای حل و فصل این معضل بردارند.

ناصری با بیان این که پسماند و ترافیک دو معضل عمده شهرهای بزرگ و از جمله تهران است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی آماده است تا در زمینه وضع قوانین و لوایحی که شهرداری ها را در رسیدن به اهداف خود یاری کند، نهایت تلاش را انجام دهد. 

به گفته ناصری، مجلس علاوه بر بحث قانون گذاری، می تواند در زمینه تامین اعتبارات لازم کمک یار شهرداری تهران باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: من عضو فراکسیون محیط زیست در مجلس هستم و نهایت تلاش را انجام می دهم تا از طریق دولت و امور شوراها، به نیازهای شهرداری تهران در این رابطه پاسخ دهم و یاری رسان مدیریت شهری باشم.

از دید عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی، حل مسائل پسماند، ترافیک و آلاینده های زیست محیطی از جمله چالش های عمده ای است که اکنون شهر تهران با آن دست به گریبان است و ضرورت دارد تا کلیه دستگاه های موجود اعم از دولتی و غیر دولتی شهرداری تهران را در حل و فصل این معضلات یاری دهند. 

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس با تاکید بر بحث آلودگی، عنوان داشت: این موضوع در صورت به نتیجه نرسیدن می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای ما به دنبال بیاورد، چرا که شهر تهران در حال حاضر بسیار نفس گیر شده است و این امر پیامدهای مثبتی را به همراه نخواهد داشت. 

ناصری در پایان مهم ترین اولویت شهرداری تهران در مقطع کنونی را معضل ترافیک دانست و ابراز امیدواری کرد که این چالش با اقدامات مثبت و برنامه ریزی شده شهرداری تهران حل و فصل شود.   




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: