جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 دی 1393     
برگزاری جشنواره آسمان آبی ، زمین پاک در میدان نبوت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 از برگزاری جشنواره آسمان آبی ، زمین پاک در میدان نبوت خبر داد.

غفار رضوانی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اشاره به اجرای طرح آسمان‌آبی ، زمین پاک اظهار کرد : این طرح طی مراسمی با حضور شهردار ، مدیران ارشد و شهروندان منطقه 8 در میدان نبوت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش رفتار‌های ترافیکی ، ارتقای فرهنگ رانندگی ، آموزش شهروندی درباره رفتارهای ترافیکی و محیط زیستی به مدت 10 روز در مناطق 6 و هشت آغاز شده است.

رضوانی تصریح کرد: اجرای طرح آسمان آبی ، زمین پاک با دو محور انضباط ترافیکی و تکنیک زباله از مبدا ، گامی موثر در حفاظت محیط زیست در حوزه شهری است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نقش زیادی در اجرای موفق این طرح دارند، گفت: وقتی طرح انضباط ترافیکی " خط سفید" در شهر تهران با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، اجرایی شود ، حتما کاهش آلودگی ، صوتی و آلودگی هوا را شاهد هستیم.

وی افزود : با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت امور شهری به مدت 10 روز رفتار‌های ترافیکی به شهروندان آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی سبب غرفه فرهنگی و بازیافت ، دوچرخه سواری و کالسکه سواری ، دوره میدان نبوت از دیگر برنامه‌های طرح آسمان آبی ، هوای پاک است.

رضوانی تاکید کرد: نظم بخشی به ترافیک با حرکت بین خطوط و جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه ، ارتقای سلامت ، اهمیت و ارتقای سلامت ، امنیت و رفاه شهروندان و کاهش سوانح رانندگی در منطقه 8 از نتایج این اقدام است.

وی در پایان گفت: در ادامه اجرای این طرح ، موضوعات مربوط به تفکیک زباله ، معاونت امور شهری و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی ، موضوعات ترافیکی این کمپین را بر عهده دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: