جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 دی 1393     
اهتمام مدیریت شهری تهران برای رفع یک گلوگاه ترافیکی مهم در پهنه شمالی پایتخت

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از عزم مدیریت شهری پایتخت برای رفع یک گلوگاه ترافیکی مهم در پهنه شمالی این کلانشهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد با رفع  معارضات ملکی و تاسیساتی موجود، پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی به همراه تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی طبق برنامه زمان بندی در سال 1395 بهره برداری برسد .

دکتر مازیار حسینی در بازدید از این پروژه راهگشای شهری ، ضمن اظهار مطالب فوق افزود: بعد از احداث بزرگراه امام علی (ع) شاهد افزایش تقاضای سفر از قسمت انتهایی این بزرگراه که به بزرگراه ارتش متصل می شود، بودیم. به همین جهت اهمیت ساماندهی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه امام علی (ع) و همچنین امتداد شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و اتصال آن به بزرگراه ارتش، برای پهنه شمال و شمال شرقی پایتخت دو چندان شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه سعی شده است تا با تغییر برخی طراحی ها در این پروژه، معارضات به حداقل ممکن تقلیل یافته و هزینه طرح کاهش یابد، گفت: در صورت رفع به موقع معارضات ملکی و تاسیساتی، انشاا.. سال 1395 شاهد بهره برداری از کل پروژه خواهیم بود. واقعیت آن است که شهروندان برای دسترسی از محدوده منطقه یک تهران به سمت شرق ، راهی جز عبور ازاین گلوگاه ندارندو همین مساله توجه ویژه مدیریت شهری به پروژه مذکور را سبب شده است؛ ضمن اینکه ساخت و سازه های زیاد صورت گرفته در شمال بزرگراه ارتش ، اهمیت رفع گلوگاه های ترافیکی این محدوده را بیشتر ساخته و همه این موارد باعث شده تا عملیات اجرایی پروژه در اسرع وقت آغاز شود.

گفتنی است پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که باعث تعدیل بار ترافیکی بزرگراه امام علی(ع) و خروج بزرگراه شهید صیاد شیرازی از بن بست می شود، از اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: