جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 دی 1393     
آماده سازی تقاطع‌ها و معابر منطقه برای اجرای پروژه خط سفید

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، حدود 500 متر طول کانال عابر پیاده و خط ایست پروژه خط سفید خط هدایت گر را در منطقه اجرایی می شود.

«عابد ملکی »  شهردار منطقه دو  در این باره می گوید:« خط کشی تقاطع های زمان دار،ساخت کانال عابر پیاده، ترسیم خط ایست، ترسیم کلمات ایست قبل از تقاطع ها،همسطح سازی معابر و پیاده روها برای معلولان، ساماندهی تابلوهای ترافیکی وتامین روشنایی و مرمت آن از جمله اقداماتی است که در این پروژه باید انجام شود

به گفته ملکی در منطقه 27  تقاطع زمان دار وجود دارد که باید تحت پوشش طرح خط سفید قرار بگیرید.او می افزاید:«مساحت کل معابر و شریان های تحت پوشش این طرح 60 کیلومتر است.محدوده کاری ما ضلع شمال و جنوب بزرگراه همت است که ابتدا ضلع شمال آن آغاز شد و تاکنون عملیات اجرایی  7 تقاطع زمان دار به پایان رسیده  که شامل تقاطع های خیابان سرو –چهارراه سرو، خیابان شهید فرحزادی- دادمان، بلوار دریا، ایوانک، خوردین- دادمان، پاکنژاد- دادمان و پاکنژاد – بلوار دریا می شود

طبق دستورالعمل شهرداری تهران  پروژه خط سفید  تا پایان اسفند ماه باید به پایان برسد.ولی با توجه به شرایط جوی فصل زمستان مسئولان منطقه زمان تکمیل پروژه را پایان اردیبهشت تخمین می زنند.

ملکی  با بیان اینکه اصلی ترین بخش پروژه خط سفید به فرهنگسازی ترافیکی شهروندان برمی گردد از طرح خط سفید با شعار آسمان آبی ، زمین پاک خبر می دهد و می گوید:« کمپین خط سفید در چند منطقه تهران آزمایشی اجرا شده و هدف اصلی آن فرهنگسازی برای اجرای پروژه است. در منطقه هم عملیات اجرایی خط سفید با کمک راهنمایی و رانندگی و معاونت حمل ونقل و ترافیک در حال اجراست و ما نیز بعد از دریافت دستورالعمل های لازم برای برنامه های فرهنگی آن اقدام خواهیم کرد. »




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: