جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 فروردين 1393     
ضرورت تنظیم ساختارهای مناسب برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده

تاکید بر اهمیت برنامه های شهرداری در ارتقای سطح کیفیت و هویت زندگی در تهران

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به برنامه های شهرداری در ارتقای سطح کیفیت زندگی در تهران ، بر ضرورت تنظیم ساختارهای مناسب برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

مهندس عبادالله فتح اللهی با بیان این مطلب گفت : تا کنون  و طی سال های اخیراقدامات مناسبی در خصوص افزایش سطح کیفیت و هویت زندگی در پایتخت انجام شده است که اهمیت به این برنامه ها می تواند می تواند منجر به نتایج موفقی در سطح شهر باشد .

وی ضمن اشاره به برنامه های شهردار تهران در رابطه با ارتقاء سطح کیفیت و هویت زندگی در شهر تهران بر ضرورت  تنظیم ساختارهای مناسب برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

فتح اللهی با اشاره به تعدد ساختارهای حاکمیتی فعال در زمینه نوسازی، خاطرنشان کرد:  نزدیک شدن رده هایی از وزارت مسکن و شهرسازی و دولت که در نوسازی بافت های فرسوده مدخلیت دارند با مجموعه خانواده شهرداری می تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه  بر اهمیت بررسی تجربیات مختلف در خصوص نحوه تعاملات دستگاه های ذی مدخل در امر نوسازی در سایرکلانشهرهای کشور تأکید کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: