جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 دی 1393     
برگزاری مراسم روز بدون خودرو بدون دود در منطقه 7

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7 از برگزاری برنامه‌های ویژه و متنوع تحت عنوان روز بدون خودرو و بدون دود به مناسبت هفته هوای پاک به حل معضل آلودگی هوا خبر داد.

شهرام عطارزاده رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7 با اشاره به این مطلب اظهارکرد: برگزاری همایش کوه‌پیمایی،راه‌پیمایی نمادین در بوستان‌های سپیدار و توکلی و جشنواره بادبادک‌ها از جمله برنامه‌های متنوعی است که به مناسبت هفته هوای پاک در سرای محلات منطقه 7 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی با عنوان هوای پاک و زندگی سالم در سرای محلات منطقه تصریح کرد:در این کلاس‌ها آموزش‌هایی در زمینه حفظ و نگهداری محیط زیست و ارتقاء سلامت به عموم شهروندان داده می‌شود.

عطارزاده در ادامه افزود:بحران آلودگی هوا یکی از مهمترین تبلیغات انقلاب صنعتی به شمار می‌رود و کاهش این آلودگی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و مردم کشورهای صنعتی محسوب می‌شود،لذا استفاده از برنامه‌های نمادین جهت جلب افکار عمومی و مسئولان در دو دهه گذشته به صورت برگزاری مراسم‌هایی تحت عنوان "روز بدون خودرو" و "روز هوای پاک" در بسیاری از کشورهای جهان اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت:با توجه به اینکه کمیته کاهش آلودگی هوا روز 29 دی ماه را روز هوای پاک نام‌ گذاری کرده است،در این خصوص برگزاری مراسمی نمادین مانند هفته هوای پاک می‌تواند تصویر روشنی از اهمیت حفظ منابع ملی مصرف بهینه انرژی ترسیم کند.که این تصریر فقط با فرهنگ سازی موثر نقش ماندگاری است که هرگز پاک نخوهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: