جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
مدیران شهرداری منطقه دو از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از برنامه های ویژه شهرداری این منطقه برای هفته هوای پاک خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته هوای پاک، مدیران شهرداری منطقه دو از خودروی شخصی استفاده نکرده و از حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده می کنند.

عابد ملکی با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از عوامل موثر و تشدید کننده آلودگی هوای تهران استفاده از خودروهای شخصی و به خصوص خودروهای تک سر نشین است که هر چه استفاده از آن کمتر شود وضعیت هوای شهر بهبود خواهد یافت.

وی افزود: از این رو و در جهت ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی در تردد های شهرداری، مسئولان منطقه در روز 29 دی ماه از حمل و نقل عمومی مترو، اتوبوس های تندرو و ...برای تردد استفاده می کنند.

شهردار منطقه دو تهران با اشاره به میزان بالای استفاده از خودروهای شخصی در شهر تهران خاطرنشان کرد: باید توسعه استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر به فرهنگی فراگیر تبدیل شود.

ملکی با بیان اینکه در هفته هوای پاک، تلاش بر فرهنگ سازی اجرای راه کارهای کاهش آلودگی هوا خواهد شد، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های آموزشی و تفریحی با موضوع هوای پاک در سطح نواحی و محله های منطقه دو تهران اجرا خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: