جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
برگزاری ده ها عنوان ویژه برنامه هفته هوای پاک در منطقه 15

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 15 از اجرای ده ها عنوان ویژه برنامه هفته هوای پاک در راستای اهداف "كمپين آسمان آبي، زمين پاك"  در منطقه خبر داد.

علی اکبر انجمنی در این باره گفت: همزمان با هفته هواي پاك (29 دي تا 5 بهمن ماه) و با توجه به تشديد آلودگي هوای تهران  برنامه هایی در جهت تغيير رفتار شهروندان در ارتباط با الگوهاي فرهنگي صحيح در جهت كاهش آلودگي هوا پیش بینی شده که مطابق با برنامه هفتگی  اجرا می شود.

به گفته وی این برنامه ها با نواختن زنگ هوای پاک در مدارس منطقه در روز دوشنبه 29 دی ماه آغاز و با اجرای برنامه هایی در ارتباط با آموزش و فرهنگسازی استفاده از حمل و نقل عمومی بین شهروندان در سرای محلات، مسابقه دوچرخه سواری در ناحیه سه، اطلاع رسانی و استفاده پرسنل منطقه از حمل و نقل عمومی در روز بدون خودرو، راه اندازی  غرفه محیط زیست در بوستان پامچال، آموزش معاینه فنی خودرو به پرسنل، پیمانکاران و شهروندان، آموزش گل و گیاه در بوستان پامچال و مدارس ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 15 اطلاع رسانی شعارهای هوای پاک به شهروندان ، فعال شدن غرفه اطلاع رسانی و آموزش در ارتباط با صنعت پاک و انرژی نو در فرهنگسرای خاوران ، آموزش کودکان در خصوص هوای پاک، مسابقه نقاشی گروهی روی بنر، اجرای نمایش عروسکی و موزیکال خانه فرهنگ هاشم آباد و برنامه های آموزشی و مسابقه نقاشی در خانه کودک سرای محلات را از دیگر برنامه های اجرایی برشمرد.  

 روزهای این هفته با شعارهای روز بدون خودو برای آسمان آبی، خودروی پاک ، آسمان آبی، سلامت همگانی با آسمان آبی، رسانه ملی و آسمان آبی، صنعت پاک آسمان آبی و کودک، هوای پاک ، آسمان آبی نامگذاری شده و طبق هر شعار برنامه های آن روز برگزار می شود. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: