جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
طرح جامع ساماندهی دستفروشان متروی تهران در راه است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از اجرای طرح جامع برای ساماندهی دستفروشان متروی تهران خبر داد.

محسن نایبی اعلام کرد : در طرح جدید شرکت بهره برداری متروی تهران همه مسائلی که باید نسبت به دستفروشان لحاظ شود در نظر گرفته شده است و این در حالی است که این طرح در جهت ساماندهی افراد دستفروش و توجه به حقوق مسافران متروی تهران می باشد.

نائبی درباره اینکه آیا می توان با کاورهای مشخص فروشنده مورد اطمینان را و حتی افراد تحت پوشش خیریه ها و مراکز حمایتی را از افرادی که به صورت باندی فعالیت می کنند مجزا کرد ، عنوان کرد : در طرح ساماندهی همه این مسائل لحاظ شده است و تلاش کرده ایم از همه ابعاد موضوع دستفروشی را مورد توجه قرار دهیم .

مدیرعامل متروی تهران در باره زمان احتمالی اجرای این طرح افزود : این طرح در مراحل نهایی است که بعد از تصویب آن در شورای شهر تهران به اجرا در می آید .

نایبی همچنین درباره ایجاد دیوارهای حائل محافظتی در ایستگاه های مترو تهران گفت : این طرح به صورت پایلوت در ایستگاه هایی که بهره برداری نشده است به اجرا در می آید و بنابراین نخستین بهره برداری از درهای حائل محافظتی در ایستگاه های جدید خط پنج و شش خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: